Galet trött bebis!

Vette tusan vad det är med min lilla bebis. Hon har nämligen sovit i stort sett hela dagen förutom då hon vaknat och velat ha mat. Och sista tiden så brukar hon knappt sova någonting på dagarna utan har börjat vara riktigt med :) Hon verkar inte vara "dålig" heller så att säga. Mattias tror att det kan ha och göra med att hon växer och utvecklas en massa nu och att det kan vara jobbigt för henne?! Jag har då ingen aning? Bara hon mår bra så mår jag bra! :)
Hon hade förövrigt en drömnatt natten som var. somnade vid 00.00 och sov till 05.30, awesome tyckte mamma! Så det är något vi hoppas håller i sig ;D

Nu ska jag gossa med min söta lilla tjej och sedan gå vidare mot sängen. Tänkte försöka att inte vara vaken halva natten inatt, host. Godnatt Sverige! :)


Kommentarer
sacha

haha ja jag får nog öva på de.. har endast ritat ansikten :P

2011-02-07 @ 01:55:29
URL: http://saaacha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0