Förbannade kyla!

Ja visst jag är norrlänning och ja, jag gnäller över denna förbannade kyla! Blir så less på folk som predikar om hur vi norrlänningar klarar kyla utan problem. Det är ju för fasen inte det de sitter i utan att man blir så jäkla isolerad, och särskilt som mamma för inte fasen tar jag ut Mollan i detta väder, no way! Så norrlänning lr ikke, jag hatar denna kyla och det står jag för! Hoppas verkligen den försvinner snart så vi kan börja promenera igen :)

Idag har vi hållt oss inne (ja, pga av kylan), legat i soffan och myst nerbäddat under en mysig filt, jag och Mollan alltså. Pappa Mattias kunde inte joina oss då han tyvärr jobbat.
Har förövrigt vart snor kallt i hela lägeneheten idag. Tror någon av ventilerna har stått öppen och dragit kallt, inte särskilt mysigt vill jag lova. Så en massa mys under en gossig filt i soffan har som sagt defenitivt inte vart fel!

Sen då? Hmm.. Har käkat hot thai-wook till middag och det var lika roligt som vanligt att se hur min käre pojkvän nästan hosta upp nudlarna genom näsan för att han tycker det är så starkt, haha ;) (Vi har inte riktigt samma smak gällande stark mat).
Sen har jag badat med Mollan, själv för första gången. Ja jag vet att jag är fjånig, men har inte vågat bada henne själv då jag vart rädd och tappa henne. Jag menar, hålla i en inoljad bebis är inte det lättaste! Men det gick hur bra som helst och hon var överlycklig att få plaska lite. Sen fick hon ju bada tsm med mamma så då var hon väl extra nöjd ;) Så nu har vi äntligen en nybada bebis som luktar halllon igen!

Vackraste <3


Kommentarer
Sofia E

Åh vilken liten sötnos hon är:)

2011-02-15 @ 22:42:28
URL: http://hennesvarld.blogg.se/
ellenojag

Ja fy fan att ha det så kallt, här är bara någon minus men det blåser ju STORM, men ska inte klaga, vi har ju trots allt barmark ;)



Hon är ju sååå jäkla söt lilla Mollan, ska bli kul att se henne i live :) kramar

2011-02-16 @ 01:17:21
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Lajsan

Ja men Molly verkar ju också ha lite hår på skallen så då är det ju omöjligt att få in smörjan till hårbotten :) Jag skiter fan i dendär kuren och testar olja istället.. det luktar inte lika illa hoppas jag :)

2011-02-16 @ 07:31:10
URL: http://lajsan.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0