Pust!

Då har man rullat och gjort 110 köttbullar för att vara exakt (ja, jag har räknat), slagit in 10 julklappar, haft ansiktsmask, tonat håret så det matchar löshåret och smörjt in min blekfeta kropp med brun-utan-sol så man förhoppningsvis inte är genomskinlig imorrn! Det är väl ungefär vad jag pysslat med ett par timmar, är helt slut i kroppen och ser fram emot ett par timmars sömn.

På tal om bananer så tappar jag så sinnessjukt mkt hår så jag har snart inte kvar någonting på huvudet :/ det är sen jag började på klimakteriesprutorna som jag börjat tappa hår. Det är tydligen en biverkning...
Jag som endast tonar håret och klippte av hälften för att få det fint igen. Kul att det bara trillar lös då!
Ska fråga läkaren om det inte finns något jag kan få som gör att jag inte snart blir flintskallig!!

Näe, nu måste jag sova, godnatt Sverige!

Såhär ska inte en borstning se ut efter EN gång!!!!!



Kommentarer
Luisa

Kan säga att min hårborste ser ut så där varje dag jag borstar :p

2011-12-17 @ 02:27:30
URL: http://luisa.devote.se
Anonym

2011-12-18 @ 16:41:01
Maria

Haha, jag måste instämma med Luisa, även min hårborste ser ut sådär efter en borstning ;-) Men då har ju jag också hår så de skulle räcka till 15 st flintskalliga!

2011-12-18 @ 16:42:04
URL: http://slaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0