Piggelin såhär mitt i natten :/

Ja, jävligt lyckat att vara pigg nu, not! Ids inte slå igång någon film heller för då fastnar jag i den. Gaah!

Har förresten tagit bort mina naglar nu och jag är totalt handukappad! Skriver fel hela tiden och det är sjukt irriterande! Trodde jag skulle ha lättare att skriva utan dom på mobilen, men ikket :s trodde aldrig jag skulle bli en sån son inte klarar sig utan naglar. Jag hade fel...

Ni kanske undrar varför jag tog bort dom i såna fall? Jo det är för att när jag ska opereras så får jag inte ha någonting alls på naglarna, för att om jag skulle få syrebrist så blir naglarna blåa, vilket inte syns om man har någonting på dom som ni förstår.

Helvete vilken tid det tog att skriva detta inlägg!!! En sak är klar, så fort jag börjar repa mig efter operationen ska jag ha nya naglar, för detta går då fan inte!

R.i.p mina naglar och välkommen korvfingrar (har alltid tyckt jag haft smala fingrar tills ikväll!)



Kommentarer
Rebecca

kikar in :)

2011-12-15 @ 01:06:05
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0