Vi är med tvättmaskin, nästan

Idag har som sagt svärmor och svärfar vart besök och det har vart trevligt. Började dagen med en lunch på oregano som planerat, och lika gott var det som vanligt!
Sen har vi vart och inhandlat oss en tvättmaskin och en torktummlare, så nu är vi med tvättmaskin, lr nästan! Vi får dom om drygt en vecka. Så jävla underbart att slippa tvättstugan, lyx!

Sen har vi även vart på stan och inhandlat lite kläder till Stella och Molly (svärmor och jag alltså).
Detta fick jag med mig hem, riktigt nöjd!

Monster "onepice". Så jäkla söt! Sen sammanlagt 9 bodies och ett par hängselbyxor (som jag letat!)
Skulle kunna inhandla precis huuur mkt kläder som helst till skrållan! Tyckte dock de flesta affärer
hade väldigt tortt utbud :/ Nåja, vi är nöjd med dagen! :)


Resterande av kvällen har gått åt mys till mammsen och pappsen medans skrållan sovit. Hon har feber och är förkyld stackarn. Men världens gladaste bebis är hon nog ändå! Mitt fina lilltroll <3
Näe, nu ska jag klicka iväg en beställning från jotex, sen snöra mig i säng. Är svin trött! Godnatt sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0