PLING!

Och så föll poletten ner!

Nu vet jag vad jag vill ha!!! Jag har inte råd med hårträns då det är för dyrt, men jag har kommit på att jag kan lika gärna ha nagelslingor, är jätte längesen jag haft det. Då har jag långt och fint hår varje dag och behöver inte ta mig tid att lägga i träns (då blir det i stort sett aldrig!). Då kan jag bli lite fin inför min karl för jag vet att han tycker om när jag har långt hår :D Stackarn ser ju mig som ett träsktroll varje dag, osmikad och ser allmänt slö ut haha. Tack för att du stannar kvar hos mig ändå ;)
Förblir iaf ljus! Nu saknas bara löshåret, woop woop! :D


Btw, inte helgen som kommer, men helgen efter det har jag en tanke på att tillbringa helgen i Kalix och göra naglar. Någon som är sugen? Hör av er i såna fall så jag kan börja boka in er :)

Nu ska jag gå och sova, drömde totalt bort mig i hårträsk världen ;) Godnatt!


Kommentarer
Emma

Jag är jättesugen på naglar :) vad har du för priser och så?? :)

2011-08-08 @ 09:06:48
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Sofia - Wilburs mamma ♥

Ja det är ju det som är problemet. Jag skulle så gärna vilja klippa av en bra bit men jag vet att jag skulle gråta ihjäl mig veckan efteråt. Alltså är det lika bra att bara låta den vara men åååååhh så tråkigt!

2011-08-08 @ 12:56:58
URL: http://idamariasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0