Peppad till max!

Nu äntligen har motivationen till att träna börjat komma fram, riktigt mkt också! Givetvis är jag ju fortfarande förkyld och kan därför inte sätta igång med mina planer än, men snart, snart gott folk ska här trimmas! Har läst på lite olika dieter osv, dock inte direkt hittat någon som passar mig, men nu jäklar har jag hittat någonting intressant! :D
Mer om det senare när jag blivit frisk! Tänker inte göra misstaget att börja träna medans man fortfarande har förkylning i kroppen, huvva.
På tal om förkylning så är min lilla prinsessa superförkyld :/ Näsan bara rinner, hon nyser och nyser och hon har haft feber idag. Efter en supp så vart hon dock en mkt piggare och framförallt gladare bebis :)
Hoppas hon snart blir frisk min skatt!


Något annat som suger är att jag missade "min" auktion som jag spanat in på tradera, i en vecka! Auktionen var på en splitter ny onepiece (precis en sån jag spanat in sen förr året!) för halva priset, och prislappen satt kvar!
Men som sagt missade jag auktions helvetet då jag sprang runt och plockade här hemma......
Shit happends.



Kommentarer
AnnMary

daniel har köpt en one piece och jag sitter och myser i den just nu :P hihihi

2011-08-29 @ 14:20:54
URL: http://annmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0