Fan-vad-jag-var-bra-igår-inlägg

Ja jag var lite bra igår, faktiskt. Jag hann med en handling, städa, tvätta (tror seriöst hela familjens garderober låg i smutskorgen!), baka och allt detta medans jag hade lilltrollet. Guldstjärna till mig själv!
Lr så kan jag låtsas vara dryg och säga piece a cake!?! En extra stor guldstjärna till alla er singelmammor/pappor där ute!

Idag har jag och Mollan hunnit vara ner på stan för att kika på¨lite kläder, dock ringde svärmor och tyckte att vi skulle kolla tsm imorrn när dom kommer. Sagt och gjort. Sandra kom och joinade oss så vi knallade runt och fördrev väl egentligen mest tiden. Hann även ta en vaniljlatté på hanssons, mmmm! D-e-l-i-c-i-o-u-s!
Sen har det väl inte hunnit hända så jäkla mkt vettigt här hemma?
Ska ta mig en kvälls macka med tillhörande tekopp, sedan blir det sängen för imorrn ska vi upp tidigt för då får vi besök av svärmor och svärfar. Det är en massa som ska hinnas inhandlas plus att vi ska hinna med en lunch på oregano, mmmm!

Cya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0