blondiisch it is!

Idag har operation "förnya håret" börjat! Har ljusat upp håret en aningen och sen snört i en blond färg för att få bort lite utav det gula. Funkade väl sådär, nog är jag blond alltid men fortfarande för mkt gult för att jag ska vara nöjd. Ska inte vara ens lite gult innan jag ska vara nöjd! Tur att jag har min silver bomb, love it!
Förövrigt trivs jag som fisken i vattnet i mitt blonda hår just nu, skulle dock gärna få mirakel växa ett par dm (helst nyss!) Drömma bör man annars dör man!



Kommentarer
Sofia - Wilburs mamma ♥

Själv så ville jag egentligen ha något som skulle föreställa naturligt rött. Jag har haft det tidigare och trivdes apbra. Eftersom jag hade brunt hår så tänkte jag snöra i en blekning och sen en blond färg för att uppnå något orange. Vad fan tror du hände? Jo jag blev jämnt och fint blond. Totally waste. När jag sen kastae i den blonda hårfärgen så fick jag en odefinerbar tråkig färg så nu har jag bestämt mig för att bleka slingr igen så jag blir blond och sen ska jag vara det. :) Eller ja, enda tills jag får för mig att färga håret nästa gåpng. ;)

2011-08-09 @ 01:39:48
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Emma

Jag vill ha i gelé :)

2011-08-09 @ 08:56:39
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Emma

Jepp förlängning :) Jag vill nog ha design tror jag :)

2011-08-09 @ 16:44:39
URL: http://emmastromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0