Vilken j*vla dag!

Dagen började jätte bra. Sovmorgon och superglad bebis. Wiihoo tänkte jag. Medans jag ligger i sängen och messar med Mattias så känner jag hur det börjar flimmra för ögonen (vilket det gör när jag får migrän). jahapp, givetvis vart jag mer lr mindre blind (vilket jag blir av migrän) plus att vi hade bara 200mg ipren hemma.
Nåja, tog tre tabletter och bad till högra makter att det skulle gå över, och det gjorde det. Trodde jag.
Har till och från hela dagen haft en dunkande huvudvärk :S 

Inte nog med det fick jag i uppdrag att fara på systemet för att handla till några. Vad händer när jag ska kliva in i bilen?!? Jo min byxa spricker och då snackar vi inte om en liten reva vid knäskålen, nej nej. Riitch sa det mer lr mindre mitt i grenen och upp bakom röven. Tur som är så tillhör jag juh inte den troslösa skaran så att säga, tvärtom så hade jag ett par blommiga mammatrosor (dom jag berättade om här tidigare som mattias tyckte var så fula när jag köpt dom att han inte ens försökte ljuga). Så det var bara kuta in och byta byxor och givetvis springer jag på en av grannarna. Nåja, jag bjöd på en "blommig bild" så här första april.

Efter migränen mer lr mindre gett med sig så beslöt jag mig att åka till Kalix för att slippa åka imorrn. Skönt att vakna upp i kalix tänkte jag. Så jag packar in allt i bilen inklusive Molly och åker iväg. Klockan är då ca 22.30. Efter att ha kört ca en kvart så ringer Mattias och frågar om jag inte behöver ha med mig skötväskan som står så fint i hallen.
FAN FAN FAN! Bara vända om. Kom fram till kalix sent med andra ord. Stackars Molly måste juh tycka mamma är knäpp i skallen som åker fram och tbx haha.

Nåja, nu är vi iaf framme, Molly ligger och sover och jag inväntar reprisen av BB. Sen blir det sängen för mig också.
Hoppas ni haft en bra första april och inte blivit allt för lurade. Den endasom försök lura mig är mamma. jag fick ett meddelande imorse där det stod att hon snubblat över dammmsugar slangen och slagit ut framtänderna. Yeah right, den gick jag inte ens på fast jag läste den medans jag hade sömn i ögonen ;) Synd mammsen!

Det var allt för nu! Godnatt Sverige!



Kommentarer
nina

HEj :) joo du det hoppas jag med,men ska snart tillbaka till gynekologen och titta igen.. läste ju även en sak på aftonbladet om just en artikel om Endometrios att de är otroligt många tjejer som blir fel diagnostiserade och jag har ju även IBS :/ Och sjukt svåra mens smärtor.. men tack iaf tjejen:) kram

2011-04-03 @ 20:54:55
URL: http://seeyaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0