Vårkänslor!

Denna dag har vart riktigt bra, dock gått helt galet fort!
Började dagen trött och seg ända tills jag såg ut genom fönstret och upptäckte sol. Wiiie! Sen gjort vi oss i ordning Molly och jag för att sedan knalla ner på stan och umgås med systrarna Bengtsberg. Har hunnit vara på några affärer och även tagit en latté i solen, helt underbart! Haft öppen skinnjacka hela dagen och svettats som en gris!

Efter stadsrundan vart det hem och käka kyckling, sallad och potatissallad. Riktigt smaskigt! Givetvis hann vi nöte lite SOA också ;) Sen mys med bebis medans pappa Mattias tog sig en bad. Efter det så...håll i hatten nu...var mamma Emelie ute och sprang! Jajemänsan ni läste rätt! Skrapade väl ihop cirkus 30min och det är jag absolut nööjd med. Givetvis sprang jag inte hela tiden utan värvade med promenad i rask takt. Munnen smakade blod och jag trodde till en början att jag skulle dö, men det gick bättre och bättre :) Så nu jävlar anamma! Bara Mattias har tid att ta Mollan så ska jag springa så ofta jag kan! Anledningen till varför jag springer fast jag hatar det är att jag ställde mig på vågen igår och kan juh säga att jag vart allt utom imponerad....snarare äcklad. Fy faan!
Någonting säger mig att jag kommer ha sinnessjuk träningsvärk i mina ben imorrn ;) NICE!

Lika som bär <3



Kommentarer
Sofia

Jag tänker också tvinga mig själv ut och springa, nackdelen är att jag inte vill att någon ska se mig. :) haha

2011-04-12 @ 08:53:54
URL: http://idamariasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0