Sammanfattning av helgen

Fredag. Den behöver jag juh inte ens berätta om igen!? Crappy day!

Lördag så sov jag och Molly läääänge. As skönt! Sen hann jag inte göra så mkt mer äna tt hoppa in i duschen och börja sminka mig så kom Emil och Jessica och hälsade på :) Satt och svammlade på en massa och tiden sprang snabbt iväg. Tillslut var det dags att åka och handla sen vidare till ryssland där jag lovat att bjuda pappsen på middag. LCHF recept egentligen om man äter utan potatis, men vi åt med ;) Lax med västerbottenost. Helt sinnessjukt gott!

Efter att ha vart social med la familia hemma i ryssland så begav jag mig vidare till kalix för att umgås med Annis. Vi satt och svammlade ända in i natten och hade allmänt trevligt!

Söndag. Efter att ha blivit väckt utav fyllesamtal mitt i natten hade jag svårt att somna om så när molly ville göra morgon tidigt var jag inte alls med på noterna. Tur som är så har jag en väldigt snäll mamma som gladeligen sprang iväg med Molly och roade henne så jag kunde sova vidare. Underbart! Tack mamma!

Sen vidare till mormor och träffade även min moster och min kusin Ryan som var där. Dom har vart på resande fot i 5 veckor och har vart till England, Usa och nya zeeland (kan ha missat något), Givetvis hann min 5 åriga kusin berätta om resan i ungefär ett andetag, haha. Fick förövrigt jätte fina scrap-booking grejer av min moster så nu är det bara börja pyssla! :) Tack snälla!

Sen hem, käka middag, mata molly och sedan vidare till nyborg för att umgås med Emil en sista gång innan dom åker. Molly hann charma Emils mamma så hon var sugen på att kidnappa henne ;) Helt förståligt!

Sen hem och med hjälp av min mamma fick jag slingat håret. Vart supernöjd! Mitt gamla röda hår kom fram i slingorna vilket jag bara vart nöjd över! Återige, tack mammi! :)
Sen bara degat framför tvn och fördrivit tiden. Saknar min älskling nått så djävulskt! Men imorrn så ses vi. Jävlar vad vi ska kramas!

Nu göra sig redo för sängen. Är galet trött! Godnatt Sverige! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0