Nervös!

Imorgon är det första dagen på utbildningen. Givetvis ska det bli sjukt kul och jag är taggad till tusen, MEN, just nu är jag nervös som satan! Och vad ska jag inte vara imorgon!? Nåja, efter imorrn kommer det gå hur bra som helst. Ska bli så jäkla roligt! :D

Förövrigt kom vi hem igår från hedenäset där vi spenderat påsken :) Har hunnit vara på ikea och inhandlat en matstol till lilla Mollan så hon kan joina oss vid matbordet. Sen köpte vi även en ram till förstoringen på Molly, äntligen! Så nu hänger tavlan så fint ovanför tvn. Ska fota imorrn så ni får se :)

Annars har jag väl inte så mkt mer att skriva just nu!? Helt ärligt är jag så nervös så jag inte kan tänka haha :P
Näe, sängen nästa! Lär ju tag ett tag innan jag kommer kunna somna ;) Wish me luck! Godnatt på er!

Mammas sötfrö <3

Notera små gaddarna och pippilotten! ;)


Man kan ha strumpbyxorna på huvudet istället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0