Mys <3

Dagen har spenderats i kärlekens tecken. Började som sagt dagen med sovmorgon och sedan en sen lunch som då bestod av utsökta amerikanska pannkakor. Sen har vi myst på i soffan, jag har hunnit handla och tagit mig en välbehövlig dusch. Sedan vart det tacogratäng till middag och den vart precis lika god som vanligt. Resterande av kvällen har gått till mys i soffan med familjen och nött SOA (sons of anarchy). Molly har skött sig exemplarisk och vart hur glad som helst förutom lite pip och gnäll innan det var läggdags. Tänderna som spökar :S
Justje, på tal om tänder så får jag ju inte glömma att nämna att damens andra tand kom upp idag. Så nu syns båda tänderna där nere. Sötungen min <3
Hon sitter och slickar på sina små gaddar (det lilla som sticker fram) hela tiden och ser nöjd ut haha. Sen skjuter hon ut nederdelen av käken så hon ser ut som en liten farbror med underbett. Mammas mallgroda ;)

Som sagt, dagen har vart underbar då mys med familjen stått på schemat mer lr mindre hela dagen. Inte allt för ofta vi haft såna här dagar på sista tiden. Jag älskar att få vara med min familj, då mår jag som bäst!

Min familj betyder allt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0