Måndag men känns som tisdag

Försökte mig på en sovmorgon imorse men det sket sig då Mattias var tvungen att åka in till stan ang nå taxi ärende. Typiskt, med tanke på att att jag var trött som en bäver. Nåja, ingenting att göra åt :)
Har plockat ihop hur mkt ljus här hemma som helst och packar ner i två mindre kartonger. Herregud vad ljus! Bara av att ha tagit bort dom känns det som att vi har mkt mer plats här hemma haha :P Sen en massa annan skrot har fått åla upp på vindan. Imorrn blir det kanske att ta tag i resten, jag vill då ha det gjort innan vi åker till svärisarna över helgen.

Mot kvällskvisten har Sandra, Molly och jag hunnit vara på en långpromenad. I början blåste det inte så mkt men sen så trodde jag seriöst att vi skulle blåsa iväg haha. Men vi kom hem helskinnade och Molly fick sig ett välbehövligt bad då lill skorpan lukta prutt. Resterande av kvällen har vi busat och myst på. Nu ligger kotten och snarkar medas jag och Mattias kollar på BB :)

Molly på sitt första barnkalas hos Amelia ihelgen :)


Kommentarer
ellenojag

Gud va söt hon är, lilla dockan!

2011-04-19 @ 22:57:15
URL: http://ellenojag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0