Kalla kårar

Måste bara berätta här lite snabbt att igår var jag,mamma och Sandra och träffade ett medium. Två till från mammas jobb också. Det var bland det häftigaste och samtidigt det obehagligaste jag vart med om. Kvinnan fick kontakt med min gammelmormor, min älskade gammelmormor. Hon berättade saker om henne som hon omöjligt kunde ha vetat. Mitt hjärta höll på att stanna där hon satt och berättade och jag kände hur tårarna var nära. Hon satt och berättade om saker om mig, saker min gammelmormor gjort med mig. Satt dock occh bet mig i läppen tills hon gick vidare till någon annan. Trots att jag tror på andar och sånt så var jag faktiskt skeptiskt inför sittningen igår, men tji fick jag. Är så jäkla glad att jag for iväg på det där. Det ska vi defenitivt göra om!
Ja, nu sitter helt säkert någon och läser detta och tänker för sig själv att jag är dum i huvvet. Varsegod, det har ni all rätt att göra. Men det jag var med om igår var på riktigt, jag fick det bekräftat. Det var magiskt och otroligt häftigt!



Kommentarer
Sofia

Åh vad roligt, något sånt skulle jag cokså vilja testa :)

2011-05-02 @ 20:21:03
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Veronica

Oj va läskigt, hade gärna velat testa det nån gång. Vart var du och gjorde det?

Hoppas att allt är bra med er annars då och att lilla M växer så det knakar :)

Ha det bra // Veronica

2011-05-02 @ 22:15:18
URL: http://http://mammaslycka.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0