Honey, i´m home

Idag kom jag och Mollan äntligen hem. Jag trivs som fan när jag är "hemma i kalix" men samtidigt har det börjat bli mer och mer skönt att komma hem till boden. Där vår lilla familj bor :)
Firade vårt glada besked med maxmat till middag, MUMS! Sen har vi deklarerat och gjort andra nyttiga grejer som vi förtjänar vuxen poäng på. Tråkiga saker, men det är måsten.

Har även hunnit vara på en promenad med lillasyster bengtsberg, det vill säga Sandra. Hann bli en ganska lång prommis i regenet. (Jag älskar att vara ute när det regnar!) Sen hem och bara kramas och myst med la familia framför tvn <3

Anledningen varför jag fortfarande är så hemlighetsfull om vad allt detta tissel och tassel handlar om är för att jag är så rädd att det ska skita sig. Visst, nu är väl allting mer lr mindre 98% klart kanske, men vill fortfarande vänta på de 2 sista procenten. Givetvis kommer jag dela med mig så fort allting är klar :)

Haha så söt bild <3 Två väldigt trötta älsklingar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0