Girls night out

Denna dag har vart precis lika roligt som de andra dagarna. Jag lär mig en massa nytt varje dag och ser fram emot dagen efter när jag passerat dörrtrösekeln :) Var duktig och åt så snällt min lax och broccoli till lunch och hällde även i mig en liter vatten. Duktigt! Var faktiskt gott :) Det blir det till lunch fler gånger.

Efter jobbet for jag hem och pussade på min bebis och min karl för att sedan dra vidare ut på stan med Sandra på girls night out. Var och käkade på susie Q. Helt sinnessjukt god mat och det var galet fint där inne! Stället var inrett precis som om du kommit in i amerikanskt 60-tal. Så häftigt! Vi åt så vi höll på att äta ihjäl oss och ändå hade vi nästan lika mkt mat kvar. Galet! Jag tycker defenitivt ni ska gå dit och provade. Att man även får matsällskap av Elvis är juh ganska häftigt ;)
Sen var jag faktiskt en snäll flickvän och köpte Mattias en stor blombukett för att han är så jävla snäll och ställler upp för mig! Jag är så glad att Molly har så fin pappa som hon har. Min älskade bebis! Är lite jobbigt att vara ifrån henne faktiskt :/ Fast samtidigt går tiden så jäkla fort på kursen så tiden bara springer iväg, vilket är skönt. Men 4 veckor kommer gå snabbt och då står jag där med en utbildning och har chansen att jobba med det. Galet underbar känsla! :) Nu ska jag måla mina naglar, dom ser ut som skit!

Sandra är ledsen för hon är så hungrig :O





Vårt matsällskap ;)

Blev serverade popcorn till förrätt haha :P

Pommesen var sjukt god! Ja, det bruna är också pommes. Även dom jävligt goda!

Slet bort nachochipsen så var den utsökt!



Blommorna Mattias fick av mig ;) Jag ger en guldstjärna till mig själv!


Och med det säger jag godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0