Fiskpinnar

Efter sundebybesök har jag även hunnit knalla ner till stan med Mollan och mött upp Sandra och company. Sen kom även Mattias och joinade oss en sväng. Slutade med att alla vart less på stan utom jag och Sandra som hann plöja några affärer till ;) Vart lite så kraffs inhandlat, såklart! köpte en söt liten mjukisdjurs skallra(!?!) till Molly som hon tycker är skit kul. Sen ett par söta skor från HM till mig själv (hade 20% rabatt på skor på HM som går ut imorrn) så betalade hela 70 riksdaler för dom. Sen köpte en jag även en söt påsklilja och en blommig kaktus som var skit häftig! (Bild kommer senare). Återstår att se hur länge den överlever, dock har jag lite hopp med tanke på att det trots allt är en kaktus haha ;)

Nu ska jag se ett avsnitt av Dexter och invänta Mattias för sedan blir det lång promenad med lillasyster Bengtsberg :)



Kommentarer
Sofia

Usch! Jag skulle väl inte direkt påstå att jag är avundsjuk. :( Du får väl helt enkelt hoppas på ett tidigt klimakterium, helst direkt efter du fått ditt "sista" barn. :(

2011-04-19 @ 20:14:11
URL: http://idamariasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0