Bra start!

Min älskade lilla kotte tog sig en rejäl sovmorgon så till och med jag hann stiga upp en timme innan henne vilket är ovanligt :) Lilla tjejen är trött efter igår då hon sov lite väl länge sista sovstunden innan natten, så givetvis resulterade det i en överpigg liten dam som inte alls ville somna.

Har förövrigt börja drömma en massa mysko drömmar varje natt. Lika sjuka och underliga som när jag var gravid. Drömde bla inatt att Mattias hade skrivit nått jätte gulligt till mig på facebook och jag fick för mig att jag inte svarat något så jag fick dåligt samvete imorse när jag vaknade. Krävdes att jag skulle gå in på facebook för att se att så var inte fallet. Drömmarna jag har är alltså oftast såna här saker så jag kommer inte ihåg om jag drömt lr om det hänt på riktigt, vilket gör mig förbannat förvirrad. Typiskt!

Näe, nu ska jag pussa och mysa med min underbara unge <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0