Ännu en dag...

har passerat och den har vart precis lika rolig och lärorik som igår. Är så jäkla roligt på kursen och jag trivs som fisken i vattnet! Maria min lärare än så fruktansvärt snäll och trevlig så det gör ju inte saken sämre :)
Idag har jag fått träna på att sätta fast tippar och fixa till dom på en "lös arm" haha. Visade kort på den till Mattias och han tyckte den var skit äcklig ;)

Efter kursen så for Mattias, Molly, Sandra och jag ner på stan så jag och Sandra äntligen kunde inhandla våra kära easytone skor. Dock fick vi dom inte i färgen vi spanat in, men va faan färgen är ju trots allt det avgöra.
Så ikväll har vi hunnit vara på en prommis för att testa våra "rump skor" och nog fasen tar det juh! Tack snälla underbara Mattias för skorna <3

Nu ska jag dricka en kopp grönt te och mysa i soffan med min karl, sen blir det sängen. Näe justje, ska sätta in laxen och broccolin i en matlåda. Ja ni hörde rätt. Tänkte prova på någonting nyttigt till lunch. Blir jäkligt spännande då jag inte alls är något big fan av broccoli :S

Förövrigt vill jag säga tack söta underbara Angelica, Joel och Sandra för presentkortet på sparytan tills jag fyller år! Vart jäkligt nöjd! Jag kommer få vara brun då jag fyller år :D
Och ännu ett justeja, grattis Sandra till jobbet! :)

Nu te! Godnatt Sverige



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0