Värdelös natt

Jag har snurrat, vänt och vridit mig på alla sätt och vis ihopp om att hitta en skön sovställning och kunna somna, men ikket. Har haft så jäkla värk i hela kroppen och sen när jag väl somnade har jag sovit helt värdelöst. För inte nog mer värken i kroppen har hjärnan överarbetat i flera timmar :S
HOJJA HOJJA HOJJA HOJJA!!!!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer om det så jag är tyst.


Ska borsta ut mitt svinto hår och sedan börja bege mig mot mvc för att kolla så allt står till med lillan. Det ska bli trevligt :) Har även blivit erbjuden vattengympa för gravida idag också. Dock får jag se hur jag gör då jag inte ens äger några badkläder jag för tillfället får plats i :/
Nåja, borsta håret vare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0