Underbara fredag!

Imorse när jag slog upp ögonen och kollade min mobil så fanns det ett oläst meddelande från Mattias. I meddelandet skrev han att han fixat flygbiljett så han kommer hem ikväll istället för imorrn :D Jag blev lika lycklig och förväntansfull som ett litet barn kvällen innan jul. Att så lite kan göra så mkt i skillnad :)

Sen har jag vart förbi försäkringskassan och fyllt i lite ansökningar och sånt färdigt tills kotten anländer :) Han jag fick hjälp av var supertrevlig! Ovanligt att man säger något positivt om F-kassan :P
Efter det begav jag mig till Luleå för att umgås med Agge och hennes lilla dotter Tindra och sen var även en vän till Agge med oss på stan. Jyrande runt en massa och hittade givetvis tonvis med saker jag ville köpa! Men ikket! Tog en fika på Åhlens och under tiden så får jag ett meddelande att mitt H&M paket finns att hämta ut. WIIIE! Andra gången på en dag jag fått fantastiska nyheter via sms ;D

Så väl hemma i Boden vart det att hämta ut paketet, sen inhandla middag (MAX drive-in mat), sedan chilla lite i soffan. Efter det var det dags att ta tag i städningen igen och nu har jag hunnit med sovrummet också. Skurade igenom lägenheten ett varv till så det ska lukta gott i laggen när älsko kommer hem :)
Nu har jag äntligen slagit mig till ro i soffan och det tackar min rygg mig för (den är inte så nöjd med tanke på mitt håll-igång idag). Nåja, nu är det inte alls länge till älsko ligger brevid mig i soffan :D
Näe, ska fortsätta se på "Bodyguard" som jag n så fint fastna i :) Fortsatt trevlig fredagkväll folket!

Agge å pluttan :)
Trollunge! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0