Svårt att sova

Jepp, och det börjar höra till varje kväll. Men men, det är ingenting att göra någonting åt. Måste iaf försöka ta mig upp ur sängen imorrn i tid och bege mig mot Boden i skaplig tid då jag måste hinna med ett besök hos f-kassan. BLÄ!
Det innebär att jag måste sitta i flera timmar själv i Boden och invänta Mattias. Nåja, jag klagar inte då jag iaf får hem honom :)

Har suttit och gått igenom lite bilder och lagt ut en hel på facebook :) Snart börjar det bli dags att framkalla ett nytt gäng bilder så jag får fylla ut albumet jag har hemma. Är ju skit kul att ha kvar sen :)
Sen har jag inte gjort allt för mkt utan mest legat och chillat i sängen och glidit runt på nätet. Jo, mammis hår blev jätte bra! Tycker då jag iaf, haha. Nåja, hon grät ju inte iaf så det kan ju inte ha vart jätte hemskt ;) Näe, hon vart jätte fin :)

Nu ska jag dock göra en sista kraftansträngning  och borsta gaddarna. Sen hoppas jag John blund har tid för mig, annars blir jag knäpp(are än vanligt). Godnatt Sverige!


I like it red!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0