Som det skulle vara

Idag har jag sovit ända tills väckarklockan ringde kl 11.30 och väckte mig. (Hemskt, jag vet) men och andra sidan var det otroligt välbehövligt efter natten. Har nämligen fått smaka på vad kramperna igen och denna gång strålade det hela vägen upp i låren :S Nåja.
Kl 13.00 var det dags för besök hos barnmorskan där den vanliga kollen gjordes plus att jag denna gång fick lämna lite prover. Alla prover såg bra ut och det enda hon kunde hitta var lite äggvita men det skulle tydligen vara ofarligt, så vi litar på det. När hon skulle lyssna på hjärtljuden så la sig skrållan tvärs över magen haha. Men även där var allt som det skulle :)

Senare idag fick jag besök av Sanna och Nelly medans Peter var på fotbolls träning med Mattias. Hann med allt från att snacka skit till att disskutera bebisnamn :) Var mkt trevligt! Måste hitta på någonting snart igen. Sjukt hur lite man umgås med tanke på hur nära vi egentligen bor :S Skäms på oss!

Middag vart på MAX och resterande av kvällen ängnades åt mys då Mattias snart åker iväg. För er som har missat det så börjar Mattias skola i Linköping imorgon och kommer börja vara borta 5 dagar i veckan, mån-fredag. Jepp, det kommer bli piss jobbigt men definitivt värt det. Jag hoppas juh dock att jag föder på en helg då han är hemma ;) Äh, det löser sig. Jag är iaf jätte glad för hans skull att han tagit sig in på skolan. Är så stolt över dig hjärtat!

Näe nu ska jag krypa ner i sängen och njuta av att få ha honom nära. 4.35 kommer taxin och plockar upp honom så :( Tur att han kommer hem på lördag. Nästa vecka blire tyngre för då börjar den seriösa veckopendlingen mån-fre....


"Jag älskar dig hjärtat"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0