Snart så!

Nu är det inte länge kvar innan jag får kramas med min älskling! Guuuuud vad jag har hunnit börja sakna honom. Första dagarna gick oväntat bra, men nu sista dagen har det vart tugnt och givetvis går tiden långsamare än någonsin! Nåja, som sagt imorrn, då jävlar blire fredagsmys! :D

Idag har jag bokat TUL (tillväxt ultraljud) på sunderbyn, så ska dit den 27 septmeber. Längtar som fan givetvis då jag kommer få se min bebis ännu en gång innan hon ( lr mitt i allt han) kikar ut :)
Och på tal om bebisen så har mamma köpt två söta bodys som jag tänkte visa. Sen har jag fått en svin söt rosa stickad dress utav mormor. Den dressen har visseligen jag haft när jag var liten haha ;D Den har jag dock inga bilder på men kan försöka fixa det imorrn när jag kommer hem till Boden. Har nämligen dom kläderna ute i bilen och jag vägrar gå ut i mörkret för att hämta dom här ute i skogen! :P

På tal om att få grejer så har jag glömt säga till Mattias att vi fått förlovnings presenter av farmor och farfar :O Faan vad senil jag är! Nåja, då får han sig en överraskning imorrn :) Jag skriver inte vad vi fått än ifall han nu skulle råkas hinna läsa min blogg innan han hunnit hem (även om risken är minimal).

Näe nu ska jag fortsätta och surra med lillebror om allt mellan himmel och jord. Jag måste tillägga att jag är förbannat stolt syster, älskade lillebror <3


Så söta! Tack mammi <3


Kommentarer
Camilla

Naw så söta! Snart ska jag nog se till att komma och hälsa på också :)

2010-09-12 @ 18:24:50
URL: http://camillar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0