Skräp dag

Jag vet inte vad det är/har varit med mig hela denna dag?!? Har kännt mig allmänt dyster och tårarna tycker jag har brännt bakom ögonlocken mer lr mindre hela dagen också. Och nej, jag vet verkligen inte varför? Har bara kännt mig så jävla ledsen och ensam. Mattias stackarn måste ju tycka att man är helt utvecklingsstörd. Han har frågat ett flertal gånger om det är någonting, men frågan är ju "är det någonting egentligen lr är det bara några trevliga gravid hormoner?". Det kan inte ens jag svara på.

Försöker få upp mitt humör nu iaf. Sitter och ser på idol och efter det har jag tänkt ta ett ryck och gå igenom garderoben och rensa för att sedan snöra ut det på tradera. Kanske man kan tjäna sig en slant plus bli av med lite man andå inte använder.



Live and let die.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0