Pucko

Nähe, ingen prinsess sömn inatt heller så nu ger jag upp. Nångång lär jag väl sova haha ;P
Nåja, jag lever ju så man ska väl inte klaga :) Låg dock och drog mig i sängen i en timme som en liten trots mot mig själv för att jag vaknat "så tidigt". Fin man är, haha.

Tillslut fick jag ett ryck och klev upp och började städa sovrummet. Så innan jag hunnit lämna sovrummet så var det städat. Det var ju inte allt för pjåkigt. Visst, jag har ju dammsugningen, dammtorkning och skurningen kvar. Men det går ju i ett naffs :) Det är juh detta med att plocka upp och bort som tar sån jäkla tid. Dock har jag juh kvar resterande av lägenheten. Lr njaa, vi är ju två som ska städa så det går nog hyffsat fort iaf :D
Har tänkt städa i flera dagar men skjutit upp det gång på gång. Men idag får vi middagsgäster så vi måste städa innan jag släpper in någon här hemma. Efter städningen blir det en dusch och sen börja laga mat. Fullspäckat schema, det är inte ofta det händer.

Näe, nu ska jag gå och hälla upp ett glas pucko, yummie ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0