Några timmar minus

Ja man kan nog säga att jag har några timmar minus i mitt sovförråd. Trodde jag skulle sova som ett litet barn n natten som var med tanke på hur dålig sömn jag hade natten innan. Men ikket. Nåja, bättre lycka inatt? Just nu känns det iaf som om jag skulle haft grus i ögonen :S

Idag har jag vart och lämnat in ett papper på f-kassan som dom av någon konstig anledning skulle ha. Hitills har det gått smärtfritt att ha med dom att göra, men med tanke på hur det i slutändan verkar gå för alla andra kanske man inte ska hoppas på allt för mkt.

Jaa, vad har jag annars att skriva? Massor och ingenting egentligen. Det har hänt lite saker som ändrar på en hel del saker. Dock mest positivt i slutändan och det är väl egentligen huvudsaken :) Kan ta mer om det en annan dag för just nu är jag som sagt så jäääkla trött. Tänkte att jag måste väl kladda litegrann iaf :) Ha det gött så hörs vi.


Kommentarer
Veronica

För mig har de gått smärtfritt med f-kassan, de enda "problemet" jag hade var att jag jag tvungen att ringa dit två gånger. Bägge gångerna var de för att de tagit alldeles för lång tid sen jag lämnat inte papper hos dom utan att något hänt men då var de snabbt fixat bägge gångerna. Så de kan alltså gå rätt så smärtfritt. Alla pengar jag haft rätt att få av dom har jag dessutom fått i tid utan någon försening alls så jag är nöjd med dom ändå :)

2010-09-22 @ 13:56:06
URL: http://jagerving.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0