Magont & kryp i benen

Ja, det var ju ingen lätt match att somna inatt med den krypande känslan jag hade i benen. Fick det utav promenaden :/ Äh, tillslut lyckades jag iaf somna och skrapade ihopp ett x antal timmars sömn. Nog blir det promenad ikväll också trots eventuella "killningar" i bena haha ;)

Dagen har inte vart allt för händelserik då jag har ont i magen hela dagen. Vette faan om jag ätit nå konstigt lr vad det är frågan om? Senare under dagen har jag fått en jävla halsbränna också. Det är väl egentligen ingenting ovanligt förutom att jag brukar ha den om kvällar/nätterna istället.

Gnäll gnäll ;)

Har roat mig själv och gått lös med saxen i håret på mig själv också. Lyxa även till det med min röda hårinpackning så nu är håret supermjukt och skiftar i rubinrött så man känner sig lite fredags fin. Lr njaa. Sitter i mjukiskläder, likblek, utan smink. Men va faav, jag luktar iaf gott och är snygg i håret ;)
Sitter just nu och väntar på att potatisen ska koka klart och fiskpinnarna i ugnen ska stekas på. Sen äre dags för middag, yummie!


Denna är verkligen sjukt bra och håller det den lovar! Sjukt bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0