Köttbullar

Jag fick min sovmorgon idag. Jäääklar vad jag har sovit! Och sov sällskap har jag också haft ;) (Lugn Mattias, det var katten) Höll dock på att få fnatt på henne ett x antal gånger då hon tjurades och skulle sova på mina fötter. Det var varken smidigt lr skönt haha.
Nåja, efter många om och men tog jag mig upp ur sängen. Jag gjorde mig i ordning och sedan inväntade jag lillebror som skulle följa med mig till Kalix och handla. När vi hade handlat och kommit hem igen så har jag vart en helt fantastisk kvinna och lagat hemmagjorda köttbullar, potatis, brunsås och rivna morötter. Faan så gott det var! Synd att det ska vara så satans tråkigt att rulla de förbannade köttbulllarna, annars hade man juh gjort det oftare :) Pappa var värre nöjd att han "för en gångs skull slapp laga mat" haha. Dagens goda gärning :)

Förövrigt har dagen mest gått åt till en massa tänkande. En hel del kan förändras så jäääävla snabbt...Men jaa, vad ska man göra?! Crap, crap, crap!


Näe, nu ska jag TENSa min rygg innan jag fastnar i ställningen jag sitter i. Ryggjävel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0