Folieslingor

Då har återigen en hel vecka tickat fram och imorrn är det fredag, vilket innebär att jag ÄNTLIGEN får kramas med min karl igen. Ååååh, har vart en jobbig vecka att ha honom på så långt avstånd, men imorrn, äntligen som sagt!

Idag har jag inte gjort mkt alls. Sovit på tok för länge och sen kom mammi hem med kebabtallrik från buffe. Det är lyx det ;) Dock var det inte lika gott som det brukar :/ Nåja, mina smaklökar är inte som dom ska sen jag blivit gravid haha.
Sen har jag suttit och disskuterat en massa med mamma och Ulf om allt mellan himmel och jord och det har vart trevligt. Sen såg jag och mamma idol och fick väl oss en del skratt även idag :P Sen fick min mor för sig att vi skulle slinga hennes hår, så vi gasade till affären och inhandlade slingmedel :) Kände mig värre kreativ och gjorde folieslingor som jag hoppas ska bli bra. Det är snart dags för utsköljning så då kommer ju domen ;)
Cyyyya.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0