Fixerar sig?

Har inte sovit många timmar alls inatt då jag haft nån blandning mellan magknip och sedan ont i/över blygbenet (ursäkta om någon nu tycker jag är frispråkig). Misstänker att det kan ha och göra med att bebis håller på att fixera sig, lr? Sist jag var till BM hade då bebis vänt sig med huvudet neråt men visseligen kan det ju hinna ändras flera varv. Nåja, imorrn ska vi på TUL (tillväxt ultraljud) och se hur bebis mår. Längtar nått så herre jisses! Blir juh sista gången vi får se våran skatt innan födseln (förhoppningsvis). Ska bli så spännande :D

Just nu sitter jag i soffan och glider runt på nätet medans Mattias ligger och kikar på fotboll. Funderar på om jag har orken att sminka mig. Skulle verkligen behöva det då vi väntar besök här senare. Jag är så blek så jag misstänker att det gör ont i folks ögon när dom passerar mig, haha!
Henke och hans tjej ska komma så ska vi spela bingolotto, haha jag vet. Men som mamma brukar säga, "Man måste ju spela för att kunna vinna!". Och visst är det väl som käre lille mamma säger :)

Kanske man får surra med Lotta? Vi håller iaf tummarna!

(Bild lånad från google)


Kommentarer
Bella

Vi var på TUL förra veckan, bebisen mådde bra och hade uppskattad vikt på 2200 g!Jim hälsar tillbaka, vi har ju numera blivit Pålänge bor;-)Vart bor ni förresten? Jag mådde lite illa i början men annars har jag inte känt något alls mer än träningsvärk i övre magen som tusan(tydligen mina magmuskler som brottas med livmodern trodde barnmorskan) Men det börjar kännas att man blir större nu;-) Jim fyller år 5 dec. så vi räknar med att bebisen kommer på hans födelsedag!

2010-09-26 @ 14:43:24
URL: http://bellaw.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0