Duktigt

Idag har vart en riktigt lugn dag, en riktig mys-dag egentligen. Har grävt ner oss i soffan mitt på ljusa dagen och sett på film och bara varit. Det klagar man ju inte direkt på :) Sen vart det tacos till middag idag igen, och näe vi klagar inte där heller haha ;)

Sen ikväll så var det dags för hockey där Luleå mötte Timrå på bortaplan. Jisses vilken besvikelse den matchen var :( Tyckte Luleå inte alls spelade nå bra. Inte för att Timrå egentligen spelade nå bättre. Näe, sammanfattningen blir "vilken skit match!" Nåja, bättre lycka (spel) nästa match som är på lördag.

Efter matchen så vart Mattias på innebandy träning och jag kände att jag måste ut ur lägenheten. Så jag pallra mig ut på en promenad som vart betydligt längre än planerat, men ack så skönt! Fick mig ett bra samtal med yokoo också och det är ju alltid trevligt :) Var lite nojjig att jag skulle få ont i ryggen lr magen, men inget utav det :D Var duktig och använde foglossningsbältet vilket jag tror gjorde en hel del!
Näe, nu är min tanke att pallra sig ut på en prommis varje dag. Den behöver absolut inte vara lång, men mest för att komma ut i friska luften och få röra på kroppen lite, det lider jag juh inte direkt utav. Vem vet, imorrn kanske jag får promenad sällskap? *Blink blink* älskling ;)

Nu är det dags för mig att krypa ner till sängs och sluta ögonen. Imorrn ska jag satsa på sovmorgon. Jiiihaaa!
Godnatt Sverige! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0