Blev en lyckad middag

Var duktig och städade mkt riktigt som jag sa. Gjorde även ärenden på stan och hann till och med en dusch haha ;)
Till middag vart det tacos, enkelt och sjukt gott! Till efterrätt kladdkaka, även det sjukt gott! Grabbarna har druckit sig någon öl och gottat sig. Själv var jag så nöjd med min cola så :D Har verkligen inte ens ett litet sug efter att kunna dricka lr överhuvudtaget gå ut egentligen. Och det känns juh skönt :)

Har suttit och pratat, skrattat och svammlat en hel del. Var riktigt trevligt med lite besök här hemma, och mitt i veckan också :) Det var två grabb polare till Mattias som var här och åt och dom bor i södra Sverige. Dock ska dom flytta upp till boden inom en snar tid med deras respektive om jag förstod det rätt? Så kanske det blir flera trevliga middagar :)

Efter att ha kört grabbarna till tåget så såg vi på idol som vi spelat in på boxern. Efter det var det dags för "Kungarna av tylösand" och tjaa, vad ska man säga som ingen annan redan sagt!? Jisses vilka jävla människor det finns, lr snarare människor som ställer upp på vad som helst. För även om det finns folk som är likadana, kanske det inte känns som det smartaste att vara med i tv. Brukar tänka på deras stackars föräldrar också, shit vad stolta dom ska känna sig...Ja fifaan!

Näe, nu ska jag kramas med min älskade gubbe och se slutet på csi. Sen är det dags för john blund :) Tack och Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0