Alltid är det något

Idag har hitills inte varit en bra dag. Har mått konstigt och haft ont i kroppen och ett jäkla tryck i huvvet. Värre konstigt :S Saknar Mattias i massor också...bajs!
Sen har det vart en sån här dag då jag fått en jäkla massa och tänka på, och det gillar jag inte. Men men, det löser sig. Är mest arg på mig själv.

Sitter just nu och ser på idol och måste säga att jag är jätte besviken. Hitills visar dom nästan bara bra människor och delar ut guldbiljetter som om det vore reklam flyers. Man vill juh se dom som suger också så man får sig ett gott skratt haha ;) Nåja, det kanske kommer.
Olle, killen i jeans skjorta som bodde på en båt, han blev direkt en favorit iaf! Så han hejjar jag och bebis på haha ;P

Näe, nu ska jag fortsätta se idol och surra med lillebror.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0