YEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!

Data sladden till den bärbara datorn har kommit idag, och inte nog med det så var Matias och hämtade den på sin lunch. Så nu sitter jag parkerad vid... *trummvirrvel*....BÄRBARA DATORN :D :D :D Mitt såkallade kontor som jag har i hörnet av soffan. Nu slipper jag sitta vid den sega dumburken i hörnet och få ont i magen för att jag är så tjock så magen tar i bordskanten. Fi faan så wonderbart! :D

Btw, ni ska få ett hett tips. Min bättre hälft har bloggat idag och det var läääängesen. Så har ni lite och göra tycker jag defenitivt ni ska besöka hans blogg. Han är typ,...blondinbella....fast kille....lr jaaa....han är bra! haha ;D Han har dessutom lovat att blogga fortsättningen senare idag. Så om han får massa läsare kanske han börjar blogga jätte mkt! Så hjälp mig ;)
http://sundelinnnn.blogg.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0