Uppladdade batterier

Istället för gnäll ska ni nu får höra på en skvätt positiv energi som jag faktiskt lyckats få idag. Vaknade helt utvilad vid 10 tiden (det var läääängesen) och hade knappt ont i kroppen alls. Har lyckats hitta mig en jätte skön sov position som jag hoppas kunna behålla ett par nätter till, för den är guld!
Har sedan vart på stan och stor handlat, sedan for älsko och hämtade pizza (Gissa på vems begäran!?) ;)
Efter det har vi bara legat och myst en massa i soffan. Åååh vad jag behövde det! Stackarn jobbar juh massor, och när han inte jobbar dömer han hockey, och när han inte dömer hockey så jobbar han på mässen. Jobbar han inte på mässan så kör han extra taxi. Är det inte taxi så är det träning, och är det inte träning så är det något annat. Så denna kväll var helt absolut guld!
Bara få ligga i hjärtats famn och bara få höra hans hjärtljud och känna hans närhet. Kom på mig själv med att ligga och flina där i hans famn där jag låg och nöjt som ett litet barn. Flera såna kvällar hjärtat?

Nu när jag satt och skrev sånt där så börjar jag sakna honom. Fast han bara ligger i sovrummet som inte alls är långt bort. Han är juh som så söt när han sover. Näe, nu borsta tänderna och sen joinar jag hjärtat i sängen :) Godnatt Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0