Typiskt

Min mobil har givetvis börjat ge upp den sista tiden. Lr ge upp och ge upp, sändningen krånglar som fasen och försvinner titt som tätt. Känns inte riktigt tryggt att ha en mobil där sändningen plötsligt sviker en med tanke på att jag faktiskt är höggravid. Nå, nu är den iaf inlämnad på lagning. Känner dock på mig att dom kommer säga att den funkar bara fint. Jag och min tur... En sak är då säker, jag har definitivt INTE råd att inhandla en ny mobil nu lr det närmsta jäkla året. Nåja, hoppas det löser sig.
Sista tiden är det väldigt mkt som jävlats och gått sönder, jaa blivit oväntade utgifter så att säga för mig och Mattias. Diskmaskinen, bärbara datorn, tv, tv-dosan, bilen har fått en skylt blåst omkull över sig och det resulterade i en sönderslagen backspegel och en fet byngla i huven, min mobil..hmm, det är flera saker men nu står det still i hjärnkontoret. Är iaf en hel del som ni kanske märker. Gietvis när man har lite pengar också. Säger bara en sak,...TYPISKT!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0