Trötter

Då var strax denna dag över och kan väl inte påstå att jag egentligen gjort många knop idag. Inte för att jag nånsin nu för tiden gör det men haha. Det enda vettiga var väl egentligen att lyckas med thai wooken som jag skrev om tidigare. Sen har det mest blivit data häng och tv häng. Huvva så mkt tid man tillbringar vid dumburkarna egentligen. Nåja.

Imorrn kommer svärföräldrarna på besök. Då ska vi till Luleå på barnenshus och inhandla lite grejs till bebis, sen blir det säkert och handla någonting mer. Ska bli trevligt :) Nästa vecka tänkte jag försöka hinna med en tripp till ikea så jag kan inhandla spjälsängen för då har vi nästan allting klart. Iaf dom stora grejerna. Vilket skulle lätta en hel del på trycket :)

Har juh föresten köpt en barnvagn från skeå som står i ryssbält och väntar på oss. Ska köpa en ny hårdlift imorrn så är det klart :) Skit snygg vagn! Ska lägga ut bilder sen när vi hämtat den. Kan avslöja att den är lila ;)
Nu ska jag se om det finns nå skräp att se på tv innan det blir läggdags. Misstänker dock att jag inte skulle kunna somna om jag gick och la mig nu..typiskt!

Godnatt sen då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0