Trött, tröttare, tröttast

Har hamnat i en sån här period igen då jag verkligen ligger och skruvar mig till vansinne om nätterna. Spelar ingen roll vilken tid jag går och lägger mig lr hur trött jag är. Jag kan helt enkelt inte sova, och det är givetvis fruktansvärt frustrerande! Sen för att inte tala om alla skumma och ibland helt sinnessjuka drömmar man har. Inatt har vart en sån natt, fulla av konstiga drömmar. Hmm..

Förövrigt känner jga mig mest trött och kroppen (mest ryggen) har börjat säga ifrån mer och mer. Skulle tippa att den är less på att vara gravid, min kropp alltså haha. Nu bara för att det låter så lite, 32 dagar kvar, så går juh givetvis tiden i slowmotion :( Har så jäkla tråkigt här hemma så jag håller på att bli grönhårig. Försöker roa med mig med allt möjligt, dock går det inte allt för bra.
Funderar starkt på att ta itu det här med bb-väskan idag. Nåja, det återstår att se.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och vila ett tag. Som sagt känner jag mig svin trött. Mattias mår juh inge vidare, kanske vi insjuknar båda två i nån spännande förkylning lr liknande? Skulle juh vara toppen. Not.


Kommentarer
SANDRA

ett råd.... packa inte för mkt till bb. tänk på att i normala fall vid en förstföderska blir man kvar max tre dagar och dom flesta använder ju bb's kläder dom dagarna på bebisen! överdriv inte med packning det är bara onödigt... om allt går vägen så är ni ju snart hemma igen :) Kram

2010-10-21 @ 14:40:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0