Söndagsmys

Och givetvis har bingolotto stått på schemat. Har börjat bli lite utav en söndags rutin för oss haha. Men som sagt är det en utmärkt aktivitet för tjock mig så här en söndagskväll. Jag menar, man har ju faktiskt chans och vinna när man spelar också. Dock är jag hela jävla tiden ett nr ifrån och det är ju knappt nå irriterande! :@
Nåja, jag har dessa söndagskvällar som guldstunder då det faktiskt innebär mys i soffan med älsko och det är det värt vare sig man vinner lr inte ;) Jag är ju lite lurig haha.

Förövrigt kan jag juh tillägga att jag vart en fantastisk hemmafru och bakat en massa kladdkake muffins och resultatet vart jäkligt bra. Så jag är då nöjd, tror dock Mattias vart mest nöjd då han är gode svag för det mesta som innehåller choklad ;)

Nu funderar jag på om jag ska försöka övertala Mattias att kanske se en film? Lr kanske nyaste avsnittet utav PP? Det återstår att se. Nu ska jag iaf hämta mig lite chips och sen mysa ner mig i soffan igen :)
Cya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0