Körsbärsträd

Idag har jag som sagt vart till Happis med min käre far och lillebror. Har äntligen köpt klart allting till bebis! Lr jaa, blöjor och sånt har jag kvar. Men det är juh lätt fixat! :)
Hade fullastad bil med mig hem från Kalix. Nu är jag dock helt sinnessjukt trött så jag måste gå och sova. Imorrn kan jag ta bilder på allting och berätta vad jag fick med mig hem.
En sneak peak på min lampa kan ni dock få. Som sagt har jag spanat in denna lampa i två år, men den har alltid vart slut såld :( Men idag, jävlar idag blev den min! :D Lycklig som ett barn då den till och med var snyggare live än jag trott ;)
Näe, sova var det. Godnatt!




Kommentarer
Hanna

Super fin! :)

2010-10-14 @ 09:31:18
URL: http://pinkeye.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0