Gårdagens shopping

Igår var vi ju som sagt till Luleå på barnenshus och inhandlade oss bla skötbord (till badkar), bilbarnstol, hämtade även ut hårdliften som vi beställt (Den var förbaskat svår att få tag i!) och sedan hämtade vi ut vår babybox från pampers :) Nu är det som sagt bara spjälsängen kvar men det ska jag och pappa och inhandla till veckan någon gång. Sen är alla "stora" grejer klar. Då är det bara alla tusen "små" saker kvar att köpa såsom blöjor, amningslappar, salvor, amningspump, amnings bhar, tuttar,....osv osv. Jisses alltså!
Nåja, jag tycker bara det är kul och spännande ändå så :D Att bli mer och mer omringad av alla dessa baby saker gör juh som sagt inte att man längtar nå mindre. Maah. Nåja, mindre än 6 veckor kvar (förhoppningsvis)!!!

Vår nya och snygga hårdlift :) Vagnen står i ryssbält och väntar på att
vi ska ta hem den haha. Även det blir till veckan :)



Mattias mamma kom hit en med babylift som Mattias och hans bror haft
när dom var små. Dock ska jag med den till mormor så hon får klä om den,
då blir det ju som ny ändå :)


Bilder på bilbarnstolen och skötbordet har jag inte. Kanske jag fotar
senare om jag ids :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0