Fin besök

Nu äntligen har man fått träffa yokoo :D Hon och Tobias kom igår och hälsade på mig och Mattias här hemma i Boden. Så igår hade man fin besök :) Var och hyrde en film och gräva ner oss i soffan. Filmen var dock totalt värdelös. Man fick mest ont i huvvet efter den haha! Näe, nästan gång får nog Mattias välja en film :P

Imorse vart det en tidig morgon (till att börja med). Låg och surrade med Mattias en massa men tillslut steg han upp. Istället för att stiga upp så låg jag kvar tills jag somnade om, och sov ett tag till hah ;) Skönt som faen var det! Konstigt nog är jag ännu trött!? Hmm, det är krävande att ha en gravid kropp.

Näe, nu ska jag se "ensam mamma söker" på weben. Har inte sett sista avsnittet så det är väl bäst att se bort det när dom visar ett nytt ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0