Det vankas främmande

Och det gillar vi, både jag och bebis! Sitter ju som sagt mest hemma om dagarna och försöker göra mitt bästa att fördriva tiden fram tills min lilla prinsessas ankomst. Det går dock inge vidare. Fast och andra sidan har jag ju fått tbx "mitt kontor" så nu kommer det säkert gå bättre, lr?

Iaf så är pappi och mina två bröder påväg till Boden för att hälsa på. Ska bli jätte kul med tanke på att vi träffas inte så ofta nu för tiden. Plus att pappa jobbar en hel del så det hinns sällan med Boden besök. Nu tyckte han dock att det var på tiden, och det klagar vi inte på :)
Har ingen aning om vad vi ska hitta på? Men en sak är säker, jag måste plocka till lite här hemma och diska bort disken som jag dyrt och hedeligt lovat Mattias. Typiskt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0