Dagobert

Denna dag vaknade jag av ett samtal från AF, ska tydligen ha träff med min nya handläggare och planera min framtid. Månne om denna handledare är medveten om att jag beräknas föda barn och ca 6 veckor!? Haha, nåja, hon lär ju märka det rätt fort ;)

Efter att ha gjort mig i ordning så drog vi ut på stan och jag bjöd Mattias på lunch på dagobert. Käkade Tacos och det var lika gott som vanligt :) Efter lunchen gled vi allmänt runt och fixade lite. Bla skickade jag iväg några paket (tradera auktionerna).
Sen väl hemma mös vi ner oss i soffan och såg på lite serier. Värre mysigt! :)
Förövrigt har det väl inte hänt så mkt idag? Väntar mest på att hockeyn ska börja så vi får se björnarna köra över små gnagarna som Mattias säger, haha ;)

Näe, för att fördriva tiden tänkte jag kolla nyaste avsnitten av 90210 som så fint kommit ut idag. YEEEES!


Kommentarer
Soppe - Nicole's morsa

Dom tar inte hänsyn till att man är gravid, mig skulle dom ha ut i praktik när jag var i v. 35. :s

2010-10-05 @ 19:05:05
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Soppe - Nicole's morsa

Jag hade foglossningar från v. 30 och gick på kryckor dom sista 5 veckorna & dom tvingade mig ändå dit. Dom tar ingen hänsyn till i vilket skick man är i, då ska man söka havandeskapspenning tyvärr. Men det betyder ju inte att dom skickar ut dig på praktikt, du kanske slipper undan med info möten:) Hoppas det för din skull iallafall!

2010-10-05 @ 22:00:46
URL: http://sbergdahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0