Barnvakt

Inatt har jag sovit en hel del och det har vart helt fantastiskt skönt. Dock vaknar jag så många gånger fler n per natt. Varje gång jag ska vända på mig så vaknar jag och smyger med kroppen så jag inte ska slita i något igen, för det är inte kul alltså. Nåja, första natten med god sömn på läääänge. Guld värt!

Nu har Mattias åkt iväg till Kiruna för att döma hockey och kommer inte hem fören imorgon nån gång. Dock är han inte direkt förtjust i tanken på att lämna mig själv så han har tvingat mig att fixa "barnvakt" åt mig själv haha! Så mammi är på väg till Boden för att umgås med mig :) Hade tänkt tvinga med henne till gallerian. Dock stänger dom ju 4 så vette fasen om ni hinner alltså. Nåja, nu ska jag hoppa in i duschen. Cya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0