Vaken före tuppen, frivilligt

Igår kväll lyckades jag ta mig i säng riktigt tidigt och faktiskt somna inte så sjukt länge efter det. Såg en avsnitt av Modern family, sedan surfade jag runt lite och sedan snurra runt några varv, men tillslut kom john blund även för mig :) Har haft en halv ok natt också. Foglossning och klösande, jag säger inte mer än så. Men sen mera mot morgonkvisten har jag bara drömt om bebis och vaknade med ett leende på läpparna. Två minuter senare ringde Mattias alarm och jag insåg rätt snabbt om att jag kommer inte kunna somna om (även efter ett tappert försök).
Så tillslut steg jag upp och kokade gröt. Så nu sitter jag i soffan och undrar vad fasen jag ska sysselsätta mig med nu då!? Ska som tur är till bm kl 9.00 så det är juh inte allt för långt borta :)

Näe, tror jag ska ta mig en varm dusch, det lät faktiskt inte helt fel :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0