Sovsällskap

Kan ju börja med att säga att min käre mor har en jätte skön säng haha! Inatt har jag heller inte sovit själv utan har haft sällskap av Annis :) Satt uppe inatt och kikade på 90210 och gossip girl medans vi tröck chips och popcorn (sjukt gott att blanda), sen cola till det. (Var gott att äta chips med sällskap!?) Var iaf trevligt och vi har surrat så herre min skapare. Skulle någon ha hört oss inatt och våra samtal lär de trott att vi var en aning på pikkalurven med tanke på alla disskutioner vi haft. Nåja, kul att prata av sig till varandra om alla våra "bekymmer" haha :)

Idag blir det att åka hem till Boden då Mattias kommer hem här senare. Bebis har vart snäll och lydit sin far att stanna inne i magen. Får väl se om hon lyder mig hädanefter, att hon är välkommen ut så att säga ;) Hoppas kan man ju alltid!
Även fast det ska bli skönt att sova i sin egen säng så måste jag nog säga att jag kommer sakna mammsen säng lite. Den är värre mysig, fråga annis.

Och btw, folk tycks reagera likadant när det gäller min mage "- Men gud du har ju jätte liten mage!". "-Inte kan man tro att du kan föda när som helst." "-Min kompis/mamma/moster/kusin var mkt större!".
Det är lite lustigt med tanke på att jag känner mig helt sinnessjukt stor. Men Annis utbrast igår när hon såg mig "- Jävlar vad gravid du har blivit!" haha. Äntligen någon som håller med mig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0